Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus valdymas. Projektas finansuojamas iš 2014–2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonės Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 "Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimui".
-
Projekto vykdytojas – Lietuvos respublikos vidaus reikalų ministerija.
Projekto tikslas: Optimizuoti (modernizuoti) paslaugas ir gerinti gyventojų aptarnavimą, viešojo sektoriaus įstaigose diegiant teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimus.
Projekto uždaviniai:
-
Optimizuoti (modernizuoti) įstaigų teikiamas/administruojamas viešąsias ir administracines paslaugas
-
Sukurti ir įdiegti įstaigų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės vertinimo sistemą;
-
Standartizuoti gyventojų aptarnavimą ir paslaugų teikimą;
-
Sukurti institucinių paskatų gerinti teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybę sistemą;
-
Padidinti informacijos apie paslaugas ir gyventojų aptarnavimą prieinamumą.
Projekto veiklos:
-
Sukurti ir įdiegti įstaigų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės vertinimo modelį;
-
Sukurti įstaigų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės vertinimo metodiką;
-
Parengti ir įdiegti kokybiškai naują vieningo aptarnavimo proceso modelį (algoritmą) Vyriausybės lygiu;
-
Parengti ir įdiegti pavyzdinį gyventojų aptarnavimo įstaigose standartą;
-
Parengti įstaigų reitingavimo metodiką ir atlikti įstaigų reitingavimą;
-
Organizuoti gerosios patirties pavyzdžių praktikos tobulinant paslaugų teikimą ir gyventojų aptarnavimą nacionalinę atranką;
-
Sukurti įstaigų orientacijos į paslaugų ir aptarnavimo kokybę stebėsenos ir vertinimo metodiką;
-
Parengti informacijos apie įstaigų teikiamas paslaugas ir gyventojų aptarnavimą gaires.
Projekto metu numatomi rezultatai:
-
supaprastės paslaugų teikimo procedūros dėl pažangesnių paslaugoms suteikti reikalingos informacijos gavimo būdų naudojimo;
-
pagerės gyventojų aptarnavimo kokybė dėl vieningo aptarnavimo modelio įstaigose taikymo;
-
paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės vertinimas taps kasdiene įstaigų veiklos dalimi;
-
veiks paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės stebėsenos ir vertinimo mechanizmas;
-
bus padidintas gyventojų pasitenkinimas jiems teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybe.
Projekto trukmė: 2019.06.20 – 2022.06.20