Svarbiausia – išgirsti savo klientą
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Naujienų filtras
2014.02.24

Svarbiausia – išgirsti savo klientą

Svarbiausia – išgirsti savo klientą
Praėjusią savaitę vykusiame seminare  „Bendrasis vertinimo modelis: efektyvaus taikymo patirtis ir galimybės“ kaip gerosios patirties pavyzdys pristatyta NMA patirtis identifikuojant klientų poreikius ir gerinant teikiamų paslaugų kokybę.
 
Renginyje, kurį organizavo Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, bendradarbiaudama su Europos viešojo administravimo institutu, pranešimus skaitė atstovai iš įvairių ES šalių – Prancūzijos, Suomijos, Slovėnijos, Belgijos, pristatę nacionalinę patirtį taikant bendrąjį vertinimo modelį. Pažangūs kokybės vadybos metodai taikomi ir Lietuvoje – seminaro metu kaip šalį reprezentuojantis gerosios patirties pavyzdys buvo pristatytas NMA įgyvendintas projektas „Klientų poreikių identifikavimas ir teikiamų paslaugų kokybės gerinimas“.
 
„Orientacija į klientą – ne tik pamatinė NMA vertybė, bet ir variklis, padedantis nesustoti tobulinant savo veiklą“, - pristatydama projektą, teigė NMA Komunikacijos skyriaus vedėja Vaiva Paršiukaitė.
Pranešime, kuris buvo pristatytas vasario 20 d. seminare, atsispindi NMA darbuotojų pastangų teikti klientams kokybiškas paslaugas rezultatai. Žingsnis po žingsnio NMA tobulino savo veiklą, įdiegdama „vieno langelio“ aptarnavimo principą, Kokybės vadybos sistemą pagal LST EN ISO 9001:2008, įsivertindama savo veiklą pagal BVM, paprastindama paramos administravimą, kurdama naujus mechanizmus klientų įtraukimui į sprendimų priėmimo procesą. Įdiegti pokyčiai susilaukė atgarsio – pastaraisiais metais NMA veiklą teigiamai vertina apie 95 proc. visų jos klientų.
 
Projektas „Klientų poreikių identifikavimas ir teikiamų paslaugų kokybės gerinimas“ sulaukė pripažinimo ir anksčiau. 2013 m. jis buvo išrinktas tarp geriausiųjų ES ir tų pačių metų rudenį pristatytas 7-osios Europos kokybės konferencijos metu.
 
 
Paskutinio atnaujinimo data: 2014 m. rugpjūčio 14 d. 13:17