Prisidėkite prie asmenų aptarnavimo kokybės gerinimo!
Prisidėti prie asmenų aptarnavimo kokybės NMA gerinimo gali kiekvienas – tam tereikia užpildyti anketą.
Ar Jus tenkina asmenų aptarnavimo kokybė NMA, atsakymo pateikimo operatyvumas? Ar buvote aptarnauti mandagiai, ar aiškiai pateikta rūpima informacija? Į šiuos ir kitus klausimus kviečiame atsakyti užpildžius anketą, kurią rasite čia.
Jūsų atsakymai padės mums tobulėti bei gerinti savo kasdienę veiklą!
Paskutinio atnaujinimo data: 2022 m. rugpjūčio 16 d. 11:14
Įsibėgėjantis naujas 2023–2027 m. programinis laikotarpis atneša ir daug naujovių bei iššūkių. Siekdama pagelbėti klientams paprasčiau ir greičiau pasinaudoti paramos lėšomis, išvengti klaidų bei sankcijų, Nacionalinė mokėjimo agentūra pristato dar vieną naujovę – aktualios ir naudingos informacijos rinkinį, kuris bus pristatytas tiesiai į paramos gavėjų namus.
Nacionalinė mokėjimo agentūra (NMA), siekdama, kad klientams būtų patogu naudotis elektroninėmis paslaugomis, atnaujino NMA informacinį portalą, kuriame klientai nuo šiol galės rasti visą reikiamą informaciją vienoje vietoje.