NMA gyventojus klientų aptarnavimo skyriuose aptarnaus po karantino atšaukimo
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Naujienų filtras
2020.05.07

NMA gyventojus klientų aptarnavimo skyriuose aptarnaus po karantino atšaukimo

NMA gyventojus klientų aptarnavimo skyriuose aptarnaus po karantino atšaukimo
Primename, kad Nacionalinė mokėjimo agentūra (NMA) dėl Lietuvoje paskelbtos ekstremaliosios situacijos laikinai – iki karantino atšaukimo − neaptarnaus gyventojų visuose klientų aptarnavimo skyriuose. Šiuo metu Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu karantinas pratęstas iki gegužės 31 dienos.
 
NMA ragina klientus visais iškilusiais klausimais kreiptis elektroniniu būdu: 
  • pateikti klausimus galima NMA interneto svetainės skiltyje „Susisiekite“ užpildant formą „Užduokite klausimą el. būdu“ ir paspaudžiant mygtuką „Siųsti klausimą“. Nuorodą rasite čia;
  • pateikti pasirašytus dokumentus galima  el. paštu crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmRva3VtZW50YWlAbm1hLmx0Ij5kb2t1bWVudGFpQG5tYS5sdDwvYT4=:xx. Pasirašytus dokumentus taip pat galima atsiųsti paprastu ar registruotu paštu adresu Blindžių g. 17, 08111 Vilnius. Į NMA teritorinius skyrius elektronine bei popierine forma dokumentai siunčiami adresais, nurodytais NMA svetainėje.
Informacija NMA administruojamos paramos klausimais teikiama bendruoju informacijos teikimo telefonu (8 5) 252 6999 ir trumpuoju numeriu 1841.
 
Siekiant užtikrinti sklandų ir efektyvų NMA darbą, paramos administravimo darbai nėra stabdomi, bet organizuojami taip, kad nebūtų tiesioginio kontakto su gyventojais.
 
Sekite mūsų naujienas NMA puslapyje www.nma.lt ir feisbuko paskyroje „Nacionalinė mokėjimo agentūra“.
 
 
Paskutinio atnaujinimo data: 2020 m. gegužės 7 d. 14:03