Orientacija į klientus – viena iš šešių pagrindinių agentūros vertybių, todėl siekiame užtikrinti, jog kiekvienas, atvykęs į Nacionalinę mokėjimo agentūrą (NMA), būtų tinkamai aptarnaujamas.
Šių metų viduryje baigtas įgyvendinti projektas, kurio metu kiekviename NMA padalinyje buvo įrengtos atskiros patalpos, skirtos klientų priėmimui, jose kompiuterizuotos darbo vietos, atrinkti ir apmokyti teritorinių skyrių darbuotojai, dirbsiantys priimamuosiuose. Tikimės, kad kokybiškesnio aptarnavimo „vieno langelio“ principu naudą jau spėjo pajusti ir mūsų klientai.
Ne paslaptis, kad klientams, atvykstantiems į centrinę NMA būstinę Žvėryne, kartais būna sunku rasti vietą automobiliui pasistatyti. Atkreipiame dėmesį, kad Jums yra skirta atskira erdvė NMA automobilių aikštelėje – tereikia paskambinti nurodytu telefonu, kad būtų atkeltas aikštelės užkardas.
Turite pastabų ar pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo agentūroje gerinimo? Pildykite asmenų aptarnavimo kokybės anketas, kurias galite rasti mūsų priimamuosiuose ir NMA
interneto svetainėje. Jūsų nuomonė ir pasiūlymai padeda mums tobulėti!