Kad klientams būtų patogiau
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
Naujienų filtras
2017.11.22

Kad klientams būtų patogiau

Kad klientams būtų patogiau
Nacionalinė mokėjimo agentūra (NMA) stengiasi tinkamai priimti savo klientus bei rūpinasi jų patogumu – ne tik agentūros viduje, bet ir prieš patenkant į ją.
 
Klientams, atvykstantiems į centrinę NMA būstinę Vilniuje, Žvėryne, kartais būna sunku rasti vietą automobiliui pasistatyti. Norėtume priminti, kad Jums yra skirta atskira erdvė NMA automobilių aikštelėje – tereikia paskambinti nurodytu telefonu, kad būtų atkeltas aikštelės užkardas.
 
Vykstantiems į Vilniaus, Kauno, Klaipėdos teritorinius padalinius siūlome automobilius statyti specialiose šalia esančiose NMA klientams rezervuotose vietose. Prie kitų NMA teritorinių padalinių, išskyrus Šiaulių, automobilius galima pasistatyti nemokamose vietose netoliese pastato, kuriame įsikūrusi NMA. Žemiau pateikiame vietos žemėlapius, kuriuose siūlome vietas automobiliams statyti prie atitinkamų teritorinių skyrių.
 
 
Visgi tam, kad nereikėtų gaišti laiko ieškant vietos automobiliui prie agentūros pastatų, siūlome, esant galimybei, NMA skirtus dokumentus teikti elektroniniu būdu – per Žemės ūkio ministerijos informacinę sistemą daugeliui priemonių sudaryta galimybė paraiškas, mokėjimo prašymus, ataskaitas teikti elektroniniu būdu. Apie jau pateiktą paraišką sužinoti galima naudojantis NMA informaciniu portalu. Taip pat teirautis apie NMA administruojamą paramą galite bendraisiais NMA telefonais (8 5 252 6999, 1841), elektroniniu paštu (crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmluZm9Abm1hLmx0Ij5pbmZvQG5tYS5sdDwvYT4=:xx).
 
Primename, kad jei turite pastabų ar pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo agentūroje gerinimo, galite užpildyti asmenų aptarnavimo kokybės anketas, kurias galite rasti mūsų priimamuosiuose ir NMA interneto svetainėje. Jūsų nuomonė ir pasiūlymai padeda mums tobulėti!
 
Paskutinio atnaujinimo data: 2017 m. lapkričio 22 d. 18:50