Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos

Karjera

Kodėl verta dirbti NMA?

Darbuotojai – didžiausias Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) turtas, todėl nuolat ieškome aktyvių, ambicingų, nebijančių iššūkių ir iniciatyvių darbuotojų, kurie, prisidėję prie šaunios mūsų komandos,  galėtų kartu augti ir tobulėti. NMA vertinami visi atsakingi, iniciatyvūs darbuotojai, turintys naujų idėjų bei galintys prisidėti prie veiklos tobulinimo.
 
Kodėl verta dirbti NMA?
 
1. Institucijos svarba visai Lietuvai. NMA administruoja didžiausią Lietuvai skiriamą Europos Sąjungos paramos dalį  apie 4,63 mlrd. Eur. 2014–2020 laikotarpiui. 
 
2. Institucijos pripažinimas. NMA - pirmoji valstybinė įstaiga Lietuvoje, laimėjusi Nacionalinį kokybės prizą (2012 m., stambių įmonių kategorija). Įstaigos teikiamos paslaugos vertinamos kaip kokybiškos – NMA kokybės vadybos sistema sertifikuota pagal visame pasaulyje pripažįstamą  LST EN ISO 9001:2008 standartą, o informacijos saugumo valdymo sistema 2015 m. sertifikuota pagal naująją ISO/IEC 27001:2013 standarto versiją
 
3. Tarptautinė patirtis. Nuolat siekiame aktyviai dalyvauti tarptautiniuose projektuose – NMA darbuotojai įgyvendino projektus Bulgarijoje, Moldovoje, Ukrainoje, Juodkalnijoje. Šiuo metu įgyvendinamas techninės pagalbos projektas Azerbaidžane ir projektas pagal ES programą „Horizon - 2020". NMA darbuotojai turi galimybę vykti į komandiruotes užsienio šalyse, dalyvauti įvairiuose konferencijose bei susitikimuose su kitų institucijų atstovais.
 
4. Karjeros galimybės. Siekiant užtikrinti sklandų darbą, NMA nuolat organizuojami konkursai į valstybės tarnautojų, pakaitinių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, vietas. Vertiname lojalius ir pažangius komandos narius bei rūpinamės jų karjeros perspektyvomis – sveikintinas darbuotojų noras tobulėti keičiant darbo pobūdį NMA (pereinant dirbti į kitą struktūrinį padalinį), laikinai dirbančių darbuotojų pastangos užsitikrinti nuolatinę darbo vietą dalyvaujant konkursuose bei siekis eiti aukštesnes vadovaujančias pareigas. 
 
5. Gausus, draugiškas ir jaunatviškas kolektyvas. NMA yra 862 darbuotojai.  Jų amžiaus vidurkis - 39 metai. Siekiant, kad NMA darbuotojai labiau pažintų vieni kitus ir galėtų pabendrauti, pabūti kartu neformalioje aplinkoje, yra organizuojamos metinės darbuotojų šventės, įvairūs sporto renginiai, labdaros akcijos, socialinės iniciatyvos. NMA veikia profesinė sąjunga.
 
6. Socialinės garantijos. NMA darbuotojai naudojasi visomis jiems valstybės nustatytomis socialinėmis garantijomis – laiku išmokamu atlyginimu, suteikiamomis atostogomis, auginantiems du vaikus iki dvylikos metų arba neįgalų vaiką iki aštuoniolikos metų gali būti suteikiama viena papildoma poilsio diena per mėnesį, o auginantiems tris ir daugiau vaikų iki dvylikos metų, − dvi dienos per mėnesį. Jeigu darbuotoją ištiko nelaimė, esant sunkiai materialinei būklei susirgus, dėl šeimos narių ligos ar mirties, stichinės nelaimės ar turto netekimo, gali būti skiriama iki 5 minimalių mėnesinių algų dydžio materialinė pašalpa.
 
7. Lankstus darbo grafikas. Siekiant kelti NMA darbuotojų motyvaciją ir savarankiškumą, NMA nuo 2013 m. kovo 1 d. taikomas lankstus darbo grafikas, t. y. darbuotojai (užtikrinant visišką funkcijų atlikimą bei viešųjų paslaugų teikimą) pradeda dirbti pasirinktinai nuo 7.00 iki 9.00 val. ir atitinkamai darbą baigia nuo 16.00 iki 18.00 val.
 
8. Adaptacijos programa. NMA daug dėmesio skiria naujiems, iš vaiko priežiūros atostogų grįžusiems, perėjusiems dirbti iš vieno NMA struktūrinio padalinio į kitą darbuotojams, taip pat kolegoms, kai visiškai arba iš dalies keičiasi darbo pobūdis, nors darbo vieta lieka ta pati. Adaptacijos programos tikslas – padėti naujai priimtiems darbuotojams kuo sėkmingiau adaptuotis NMA. Adaptacijos laikotarpio, trunkančio pirmąjį darbo mėnesį, o kartais ir ilgiau, metu kuratorius globoja naują darbuotoją, supažindina jį su darbo aplinka, kolegomis, tiesioginiu darbu, uždaviniais, rašytomis ir nerašytomis NMA taisyklėmis.
 
9. Galimybė siūlyti bei įgyvendinti savo idėjas. Siekiant, kad pati NMA nuolat tobulėtų kaip darbdavys, o darbuotojai būtų labiau patenkinti darbu bei gerėtų veiklos kokybė, įstaigoje atliekamos darbuotojų anketinės apklausos, taip pat yra galimybė išreikšti savo idėjas, mintis ir pasiūlymus, kurie vėliau gali būti įgyvendinami. NMA veikia elektroninio pašto dėžutė crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmlkZWphQG5tYS5sdCI+aWRlamFAbm1hLmx0PC9hPg==:xx, kuri skirta NMA darbuotojų naujoms idėjoms, pasiūlymams pateikti.
 
10. Mokymosi galimybės. Žinių įgijimas ir naujausių veiklos metodų, priemonių ir principų taikymas – viena iš sąlygų, užtikrinančių NMA pažangą ir sėkmingą strateginių tikslų įgyvendinimą. Darbuotojų mokymai skatina darbuotojų motyvaciją, didina jų lojalumą, padeda jiems prisitaikyti prie naujų iššūkių ir sąlygų. NMA rengiami šie mokymai:
 
  • Darbuotojų vidiniai-įvadiniai mokymai organizuojami du kartus per metus naujiems NMA darbuotojams. Juose supažindinama su NMA veikla, kitų struktūrinių padalinių darbu, struktūrinių padalinių ryšiais, NMA vykstančiais procesais ir kt.
  • Valstybės tarnautojų įvadiniai mokymai organizuojami karjeros valstybės tarnautojams ne vėliau kaip per metus nuo paskyrimo į pareigas dienos. Juose suteikiama įvadinių žinių, reikalingų praktiniam darbui valstybės tarnyboje.
  • Darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo mokymuose gilinamos specialios profesinės žinios, reikalingos konkrečiai darbo sričiai, bei tobulinami administravimo įgūdžiai.
  • Vidiniai mokymai specifiniais NMA veiklos klausimais organizuojami NMA struktūrinių padalinių darbuotojams su jų darbu susijusiais klausimais.
 
11. Darbuotojų pripažinimo/skatinimo sistema. Taikomos įvairios finansinės ir nefinansinės darbuotojų skatinimo priemonės. Darbuotojai apdovanojami už ilgametį darbą, skatinami padėkomis ar vardinėmis dovanomis. Taip pat metų pabaigoje darbuotojai individualiai skatinami nominuojant šiems NMA apdovanojimams: „Metų darbuotojas“, „Metų vadovas“, „Metų kuratorius“, „Metų naujokas“, „Geriausiai konsultuojantis darbuotojas“ ir „Žaliausias darbuotojas" (darbuotojas, kuris savo veikla labiausiai prisideda prie aplinkos išsaugojimo). Nominacijų nugalėtojai gauna mokymų krepšelius, kuriuos gali išnaudoti savo kvalifikacijai kelti.
 
12. Daug skirtingų veiklos sričių ir rotacijos galimybės. NMA struktūroje – 9 departamentų ir 4 nepriklausomi skyriai. Įstaigai reikalingi ne tik projektų vertintojai ar administratoriai, bet ir teisininkai, auditoriai, informacinių technologijų, finansų, personalo ir komunikacijos profesionalai bei kt. Taigi, vietą NMA gali atrasti kone visų sričių specialistai. Taip pat jiems sudaromos galimybės rotuotis.
 
13. Grįžtamasis ryšys. Siekiant gauti grįžtamąjį ryšį iš darbuotojų, NMA du kartus per metus yra vykdomos anketinės apklausos: bendradarbiavimo ir motyvacijos. Šių apklausų rezultatai padeda daryti išvadas, kurios padeda priimti sprendimus įvairiose NMA veiklos srityse.
 
NMA svarbus jos, kaip darbdavio, įvaizdis, todėl anoniminių apklausų metu siekiama išsiaiškinti darbuotojų požiūrį į darbdavį. NMA, kaip darbdavio, įvaizdis 2015 metais buvo įvertintas 80 proc.
 
Paskutinio atnaujinimo data: 2016 m. gruodžio 5 d. 11:30