Norėtume informuoti, kad Nacionalinės mokėjimo agentūros (toliau– NMA) skambučių sistemoje sukonfigūruoti tokie laikai:
Pietūs – 12.00–12.45 val. Jei skambinama šiuo laiku, transliuojamas pranešimas, kad paskambinote pietų pertraukos metu.
NMA nustatytas klientų aptarnavimo laikas:
I 8.00–18.00
II 8.00–17.00
III 8.00–18.00
IV 8.00–17.00
V 8.00–15:45
Jei skambinama ne darbo metu ir ne pietų pertraukos metu, transliuojamas pranešimas, kad paskambinote ne darbo metu.
Taip pat norėtume paaiškinti, kad Žemės ūkio paramos departamento specialistams priskirtais numeriais tiesiogiai gali prisiskambinti tik tam tikrame sąraše nurodyti abonentai. Visi kiti skambučiai nukreipiami į bendrąjį informacijos teikimo telefoną (8 5) 252 6999 Komunikacijos skyriaus darbuotojams, konsultuojantiems tiesioginių išmokų ir nacionalinės paramos klausimais.
Jei visi Komunikacijos skyriaus darbuotojai, konsultuojantys tiesioginių išmokų ir nacionalinės paramos klausimais, yra užimti arba jie yra atsijungę nuo sistemos, tada girdimas pranešimas, kad visi konsultantai užimti.
Norėtume pažymėti, kad tikrinimas sistemoje, ar paskambinta darbo laiku, vyksta tik viena kartą, t. y. skambučio pradžioje.
Kadangi sujungimo su konsultuojančiu darbuotoju laukta ilgiau, nei NMA nustatytas darbo laikas, tai visą laukimo laiką, kuris tęsėsi ir po darbo valandų, buvo transliuojamas pranešimas, kad visi konsultantai užimti.